DSC NEO Tehnic | Modificari in activarea centralelor DSC NEO

Stimați colaboratori,
În cadrul programului de parteneriat DSC NEO continuăm sesiunea tehnică și dorim să vă prezentăm modificările apărute în activarea centralelor Power Series NEO. Procesul de înrolare al acestor centrale pe serverul Tyco (cloud: connect.tycomonitor.com) se va modifica începând cu data de 24 Iunie 2020.
După cum știți, aplicația Alarm Install era utilizată doar pentru programarea centralelor NEO iar pentru activarea acestora se folosea aplicația Connect Alarm Activation. Începând cu 24 iunie 2020 aplicația Alarm Install va fi destinată instalatorilor sistemelor de detecție efracție PowerSeries NEO și PowerSeries PRO și va permite în prima fază înrolarea acestor sisteme pe serverele Tyco, și apoi programarea la distanță. Prin urmare aplicația Connect Alarm Activation nu va mai putea fi utilizată și nici descărcată din Magazin Play și AppStore.

imagine_install

Toate conturile de Instalator înregistrate în aplicațiile Alarm Install și Connect Alarm Activation trebuie re-înregistrate pe server (Imediat după upgrade, toate conturile instalatorilor existenți vor fi șterse) folosind autentificarea în 2 pași. Serverele Tyco funcționează în baza software-ului PowerManage și folosesc versiunea 4.4 iar din data de 24 iunie 2020 vor fi upgradate la versiunea PM 4.6 . După autentificarea prin doi pași, aplicația Alarm Install va afișa un buton special de "Restore" pentru a readuce în aplicație centralele existente anterior în acel cont.

Alarm Install - Conectarea inițială

  1. La prima conectare a aplicației la server, este nevoie să fie setat un cont de utilizator (dacă doriți să readuceți toate centralele care erau în acel cont trebuie să utilizați aceeași adresă de email). Acceptați EULA și Privacy Notice și apoi alegeți modul de conectare "Remote".
  2. Completați câmpurile de date solicitate pentru dvs. și pentru server și apăsați butonul "Sign Up". Veți primi un email care conține codul de securitate.
sign-up-1 sign-up-2
  1. La adresa e-mail furnizată va fi trimis un mesaj cu codul de autorizare
  2. Introduceți codul în câmpul de verificare din ecranul de mai jos și apăsați tasta "Proceed"
  3. Autorizați conectarea la server introducând datele setate în fereastra anterioară (email, parolă)
sign-up-3

OBS: Dacă doriți ca datele de autorizare să fie memorate (selectați "Keep me signed in"), va urma o întrebare despre selectarea autentificării biometrice (FaceID / Touch ID)

- Dacă nu doriți să le activați în acel moment, le puteți activa și ulterior din meniul setări.

- Nu toate telefoanele mobile permit autentificarea biometrică.

  1. După conectare, dacă au fost înrolate centrale pe vechiul server PowerManage 4.4 utilizând aceeași adresă de email, va fi disponibil un buton "Restore". Dacă nu se dorește acest lucru sau se utilizează altă adresă de email poate începe adăugarea centralelor prin apăsarea butonului "+" din colțul dreapta jos al aplicației.
alarminstall

OBS: Seria centralei se citește din meniul comunicatorului în funcție de versiunea firmware a acestuia.

După introducerea seriei se va solicita codul Master pentru activarea centralei. După acest proces centrala va putea fi controlată de la distanță prin intermediul aplicației Connect Alarm.

unlocking.jpg

Atenție ! Nici un utilizator al aplicației Connect Alarm nu are de suferit în urma acestor modificări.

Interfața aplicației Alarm Install

sectiuni.jpg

Aplicația are 5 secțiuni principale:
. Setări
. Informații Client
. Diagnoza
. Configurație
. Lista Evenimente

application_settings.jpg

Din setările aplicației pot fi modificate următoarele secțiuni:
. Temă (Light, Dark, System default)
. Limba de operare (24 variante)
. Scala de Temperatură (Celsius / Fahrenheit)
. Autorizare Biometrică (activat / dezactivat)

panel.jpg

Informațiile despre utilizator sunt opționale dar necesare pentru anumite funcții:
. Numărul de telefon al clientului
. Adresa e-mail a clientului
. Domiciliul clientului (locul de instalare al centralei)
. Note speciale

programming.jpg

În pagina Diagnoza se pot efectua următoarele acțiuni:

  • Verificare stare funcționare sistem și defecte active
  • Verificare stare conexiune cu serverul și canalul de comunicație
  • Zonele active sunt afișate și pot fi editate (numele, tipul de zonă, configurație)
  • Sunt afișate și pot fi editate toate modulele sau alte echipamente conectate / active pe sistem
  • Poate fi înrolat un nou dispozitiv PowerG prin apăsarea butonului "+"
  • Poate fi pornit "Walk Test" pentru sistem

În pagina Configurație este posibila
. Descărcarea programării active a centralei
. Modificarea programării și salvarea modificărilor în centrală
. Comparație între mai multe configurații salvate (max. 8)

programming-disarm.jpg

În pagina Lista de evenimente pot fi descărcate din centrala server ultimele evenimente disponibile pentru sistemul respectiv

descarca.jpg

Pentru mai multe detalii despre produsele noastre nu ezitați să ne contactați.
Echipa BNT
business and trust

Lasă comentariul tău
*
Meniu de accesibilitate
Contrast de culori
Dimensiunea textului
Evidențiere conținut
Mărire ecran